donderdag 3 mei 2007

Aspirant-moeder Astrid!


Aangezien ik zwangerschapsverlof heb, kan ik niet achterblijven met een verhaaltje! Ik had echt geen leuke foto van mezelf (Wel met een dikkebuik, maar dan ook helemaal naakt, dus dacht laat ik dat nou even niet doen). Dus een leuke foto van vorig jaar van weekendje weg met aantal van dispuut! Mijn update: Ben over 1,5 week uitgerekend, heel spannend allemaal. Momenteel geniet ik van het heerlijke weer en voelt het nog een beetje raar dat ik verlof heb en me nog zo goed voel. Normaal gesproken werk ik in Oegstgeest als consultant bij een detacherings bureau voor financials. Woon al 6 jaar samen in de Pijp met Nick, maar we zijn zo langzamerhand aan het rondkijken om ergens buiten de stad te gaan wonen. Dat blijft nog steeds wel een eng idee, want Amsterdam blijft geweldig!! Verder zijn Nick en ik de trotste bezitters van een huisje in de franse Bourgonge. Klinkt heel decadent, maar het is maar een klein huisje en we hebben het samen gekocht met de moeder van Nick. Als ons kindje geboren is gaan we daar de maand Augustus naartoe om de stad te ontvluchten en heerlijk buiten te kunnen zijn. Als iemand wil staat het huisje open voor iedereen die dat leuk vindt en een lang weekend of weekje weg wil! Just let me know. Ik vind het erg leuk dat ik een aantal mensen van het dispuut nog intensief zie (vanavond bijvoorbeeld eten met Mayke, Inge, Irene en Loes), maar ook erg jammer dat er ook heel veel zijn die je maar weinig tot nooit ziet. Toevallig zat ik vorige week in het Sarphatiepark en zat Martine naast met met haar dochtertje Mare. dat was dus erg leuk. Dus Ireen super initiatief om een borrel date af te spreken. Ik zal jullie melden wanneer ik daadwerkelijk moeder ben geworden en hou jullie op de hoogte!
Astrid

2 opmerkingen:

Unknown zei

Spannend Astrid, ik ben heel benieuwd! Heerlijk dat jullie straks na die eerste drukke periode naar Frankrijk kunnen. Geniet ervan met die kleine!
En heel wat anders: is deze foto genomen tijdens een weekendje in Eisden (Linmurg)? Ik herken volgens mij de buitenkant van t huis van een jaarclubweekend van mij!
xMonique

Unknown zei

ik bedoel natuurlijk Limburg......