woensdag 9 mei 2007

Bimon/Simone!



Hier dan ook een update van Simone, voor sommigen beter bekend als Bimon ( en hoe erg het ook is, van die naam schijn ik niet af te komen... )
sinds anderhalf jaar woon ik nu in Amsterdam en heb het er super naar mijn zin! Sinds december vorig jaar heb ik samen met Laurens een heerlijk appartementje gekocht aan de Hillegomstraat bij het Hoofddorpplein. een balkonnetje op het zuiden dus dat is goed vertoeven. Nu moet de zon nog weer ff terug komen maar dat terzijde... Verder krijgen we 2 katjes, maar die zijn nog in de maak.
Daarnaast werk ik sinds januari 2006 bij Bestseller voor het label Vero Moda waar ik de sales doe. Ik heb een eigen rayon met klanten en hou het hoge noorden nog steeds een beetje bij me omdat ik klanten in Groningen, Friesland, Drenthe en Utrecht help. Dat is echt super leuk! Naast mijn sales activiteiten hou ik me bezig met trends spotten dus dat is ook zeker niet vervelend. Heerlijk gewoon. Heb mijn plekje hier wel gevonden. Maar ik word hier dus met kleding dood gegooid ongeveer dus mijn kast puilt uit, vandaar dat ik met koninginnedag om 06.00 uur op de vrijmarkt te vinden was met mijn kraampje. Niet echt een aanrader na koninginnenacht bleek. Maar gelukkig kreeg ik veel versterking en de roseetjes met dispuut in de utrechtsestraat daarna maakten weer veel goed!
Nou, tot zover mijn update.
Gezellig om jullie snel weer te zien!!
voor fotootjes zie bijlage. (1 met man, 1 met senioren dispuut afgelopen inauguratieweekend)
groetjes Simone

Geen opmerkingen: