zaterdag 5 mei 2007

Linda + verkering


Hallo allemaal! Leuk man, zo'n weblog. Goed om te lezen en te zien waar iedereen mee bezig is. Scheelt weer een hoop: "goh wat doe jij en waar woon jij ook alweer" - gesprekjes. Op de foto zie je mij met nieuwe (nu inmiddels al meer dan een jaar) verkering Sibo. Ik woon in Amsterdam, in de Geuzenstraat, in het oude huis van Marloes. Bevalt goed. Nog steeds run ik met Martine (die van Mare) de leukste lunchtent van de hoofdstad, Lef. Daarnaast schrijf ik af en toe voor wat tijdschriften. Een leuke combinatie. Verder ben ik druk druk druk met van alles en nog wat; Ik tennis, ik ga graag uit eten, ik kijk teveel naar RTL Boulevard, ik ben verslaafd aan 24 (ben stiekum ook op Jack Bauer), ik drink nog regelmatig teveel biertjes .... Kortom: je bent nooit te oud om teveel biertjes te drinken. Gelijk een leuk bruggetje om op de borrel in te haken. Goed initiatief. Ik ben erbij! X

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een leukje, Lin!