dinsdag 1 mei 2007

Welkom!


Hallo allemaal,

Dit weblog is bedoeld om de ouwe ballen van Boadicea op de hoogte te houden van het wel en wee van elkaars leven! Carrieres, kinderen, bruiloften, verhuizingen of zelfs emigraties, rimples, verzakkingen en grijze haren.... hier kun je het allemaal lezen! En je kunt er ook nog eens op reageren. Gezellig toch!

Wil je iets kwijt of heb je een leuke foto, stuur het dan naar
boaballen@gmail.com

Ik zorg er dan voor dat het zo snel mogelijk wordt geplaatst!

Voor nu alvast een oproepje:
Van alle moeders in het dispuut ontvang ik graag foto's van jullie kinderen! Binnenkort dus hier te bewonderen: alle Boa-Babies, -peuters, -kleuters etc!

Anders nieuws is ook meer dan welkom...

Bedankt alvast,

Groet,
Janet




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Even een test hoe een reactie er uit ziet...

Anoniem zei

Hola! Janet, wat een onwijs goed initiatief! En wat een hip medium heb je er voor gekozen! Ik ben het helemaal met je eens: post is zooooo jaren 90, dat kan echt niet meer!
Ben wel benieuwd naar de voltallige redactie van deze blog, haha!
Mijn boa-baby-foto gaat zo op de mail - ben inderdaad heel benieuwd naar alle boa-baby's, maar misschien nog wel meer naar alle boa-ballen - kan iedereen niet een foto van zichzelf mailen - ik heb iedereen al zo lang niet meer gezien (jaja, dat ligt ook aan mij, maar dan nog vind ik het leuk om even te zien hoe iedereen is opgedroogd na het studentenleven).
liefs,
Margot

Anoniem zei

Wat gigageweldig dit!!! Helemaal tof dat de kiddies erop worden geplaatst...niet normaal dat Mick al zo groot is en op z'n moeder lijkt en dat z'n neefje Tim al zoveel haar heeft en echt een mensje is...ik bedoel; hij lijkt al zo oud! Wat een schatjes! Ik zal zometeen even mijn verhalen mailen met foto's dan weet je weer even wie Irene ook alweer is...:-)! X

Anoniem zei

Hee Anonieme Irene!
Ja, kom maar op met je verhalen, ik ben benieuwd!

Anoniem zei

Ik vind het echt waanzinnig zo'n eigen site....ik wordt al echt een ouwe lul, want ik zou zelf niet weten hoe je zoiets moet maken. Zal ongetwijveld heel makkelijk zijn!! Moet wel een beetje bij de tijd blijven natuurlijk, als ik straks een kind heb moet die ook een beetje kunnen denken dat zijn moeder niet achterlijk achter loopt op nieuwe media! Astrid

Anoniem zei

Hai Janet!! Wat (inter)actief en wat leuk!! Doe ik ook eens wat op zo'n blog. Wel veel van gehoord, maar voorn digibeet (werken met de handjes hè, krijg je dat) is dat nogal wat. Nu maar afwachten of deze reactie aankomt. FGa nu snel effe wat foto's uitzoeken natuurlijk haha.