woensdag 9 mei 2007

Bericht van Inge!





Lief dispuutje,

Hier een berichtje van Inge. Met mij gaat alles goed. Ik woon inmiddels alweer veeeeel langer in Amsterdam, dan dat ik ooit in Groningen heb gewoond (2 keer zo lang). Woon bij Mayke in de straat in Oud-West. Op kruipafstand van Het Vondelpark, dus dat is erg makkelijk voor kleine Julius.
Sinds 2001 woon ik samen met Allard (mijn verkering sinds 1995 en sinds 2005 mijn MAN). We wonen op de 1e verdieping en hebben het helemaal zelf opgeknapt. Het was totaal uitgeleefd door studenten, je kent het wel. Inmiddels 6 jaar verder, is het eindelijk helemaal af. Erg genieten! Mijn huwelijk, 27-8-2005, was onvergetelijk. Elke dag worden we steeds verliefder. Het kan echt! Loesje was één van mijn ceremoniemeesters! Erg gaaf!
Ik werk sinds 1 jaar 32 uur. Ben iedere woensdag vrij. Ik kan het iedereen aanraden! Wil nooit meer anders.
Heb inmiddels ook al wat kleine nichtjes en een neefje. Word er errug blij van!
Allard heeft met vrienden een sloepje in Amsterdam. Ik zal hem eens lief aankijken. Is nl. ook een leuke borrellocatie. 25 mei gaat niet lukken, maar van de zomer moet haalbaar zijn!
Ik tennis al jaren met enkelen van het dispuut. Iedere winter speel ik competitie met Tessa. Sinds dit jaar ook zomercompetitie bij de ABN AMRO club. Zondag de13e moeten Tessa en ik weer, dus jullie zijn van harte welkom!

Tot snel!

Liefs Inge

Geen opmerkingen: