vrijdag 4 mei 2007

Update Margot


Tijdens een voorstelling van Van Vleuten en Muiswinkel kwam ik erachter dat mijn leven heel standaard verloopt. Zij beschreven een 13-in-een-dozijn meisje:Student Communicatie, lid van een studentenverenigingen na haar studie gaat ze lekker gek nog een paar maanden naar Australie! Aangezien dit ook mijn keuzes waren, kunnen jullie de rest waarschijnlijk welinvullen: Na Australie ben ik lekker gek naar . Inmiddels ben ik alweer 5 jaar gelukkig samen met Renzo en 1,5 jaar geleden is onze zoon Mick geboren. We wonen op het kindvriendelijke IJburg ineen rete relaxte doorzonwoning! Op werkgebied heb ik helemaal mijn ding gevonden: na 4jaar mediabureau en 3 jaar Independent Films werk ikop dit moment als freelance marketing- en publiciteitsmanager binnen de filmbranche. Ik heb net een half jaar bij Warner Bros gewerkt met als hoogtepunt een etentje met Hugh Grant! Ik zat naast hem en ik heb geloof ik nog nooit zo weinig gegeten en zo hard gedronken! Nu ben ik heerlijk 2 maanden vrije n vanaf juni ben ik weer onder de pannen en ga ik me onder andere storten op de premiere van de kinderfilm Zoop.Naast werk, man en kind blijft er gelukkig nog wel iets aan tijd over voor een sociaal leven, niet veel, maar ik spreek Janet, Martine, Linda en Monique nog heel regelmatig, maar helaas zie ik ook teveel mensen te weinig. Dus hopelijk tot de 25ste! Tot slot nog even een verzoek van mijn kant: ik zouh et wel heel leuk vinden als iedereen veel foto's plaatst op de boa-blog (vooral ook van de mannen, want de meesten daarvan heb ik nog nooitgezien!!).

Margot

1 opmerking:

Anoniem zei

Goootje!!! Wat ben je toch standaard....:-)!! Leuk je de 25e weer te zien...wat is die zoon van je enorm gegroeid en wat ben ik énorm jaloers op je dat je met Hugh hebt gegeten....heerlijke vent! Ik zal die vent van mij ook even een plaatsje op het blog geven. Tot snel, XX Irene