woensdag 2 mei 2007

Update Janet


Ok, hierbij ook een update van mijn huidige leventje, in de hoop dat er nog vele updates van Boa-ballen zullen volgen.

Woonachtig in Amsterdam en zoals jullie in 1 van de berichten hieronder hebben kunnen lezen gaan Bert en ik bijna verhuizen naar een supermooi huis aan het Bellamyplein in Oud-west. Verder werk ik momenteel in een tijdelijke functie bij de Ster, van Loeki de Leeuw zeg maar. Daar organiseer ik een evenement voor relaties. Wat ik daarna ga doe weet ik nog niet, misschien wel freelancen net als Margot of toch weer in vaste dienst... we zien het wel!

Heb nog geen kinderen, maar wel een kat genaamd Joost! Ben benieuwd naar al jullie berichtjes!

Groeten,

Janet

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ook een schatje (met wat minder haar)! Hebben jullie de sleutel al?

Anoniem zei

Nee, nog niet officieel. We hebben wel een sluetel om alvast wat te verbouwen etc, maar de overdracht moet nog plaats vinden. Ik verwacht en hoop deze maand nog! En dan gaan we meteen over, want het huis is al klaar!!