dinsdag 15 mei 2007

En hier is Klaske!


Hallo ouwe en jonge ballen!

Hier dan eindelijk ook een stukje van mij. Met mij gaat alles heel goed. Ik woon sinds 26 januari (heuglijke dag) samen met Marc (zie blije foto tijdens Concert at Sea in Zeeland vorig jaar zomer) in zijn appartementje in Utrecht. Tis aan de kleine kant, maar voorlopig zitten we hier nog even prima en gaan we pas op termijn kijken naar een groter huisje. Hopelijk ook in Utrecht, want het bevalt me hier prima, ook al moest ik even een traantje wegpinken bij mijn vertrek uit Amsterdam.
Ook het werk heeft zich inmiddels verplaatst van de Amsterdamse Zuidas naar Utrecht. Sinds 1 maart werk ik bij Fortis Insurance als communicatiemanager (ik kom Ebs dus regelmatig tegen!) en ondanks een wat vreemde start (binnen 2 weken verhuisde ik naar een andere afdeling en een andere baas) bevalt de baan nu supergoed en zijn mijn werkzaamheden er eigenlijk alleen maar leuker op geworden.
Verder heb ik net het afgelopen weekend mijn GVB examen gehaald (met de hakk'n over de sloot, dus iedereen die wil oefenen: give me a call!) en loop ik een beetje hard over de Utrechtse singels. Geen spannende nieuwtjes verder: geen kids en ook nog geen in de maak.
Voor 'old time's sake' ook nog maar even een wistjedatje:Wist je dat onze As net is bevallen van Britt Merle????? Super hè, het 3e meissie alweer na de hele horde mannen die de oprichtsters hadden voortgebracht. Dat houdt de boel weer een beetje in evenwicht. Ze zal de boaballenblogspot vast en zeker binnenkort overladen met foto's.
Dit was het weer. ik zie jullie hopelijk snel, misschien wel op de 25e in de Huyschkamer!!
Liefs,Klaske

1 opmerking:

Unknown zei

Hee Klakke,
Wat een leuke vent!Heeft ie iets weg van Maarten, of zie ik dat nou verkeerd?!
Tot snel op de Utrechtse singels (ik loop niet hard, maar borrelen bij Orlof bijvoorbeeld is ook leuk),
xM