woensdag 23 mei 2007

Dorien uit 't Ooooosten



Hallo! Wat een topsite! Sorry voor mijn late reactie, ik heb het idee dat ik tegenwoordig 24/7 in touw ben (dat heet werkende vrouw zijn geloof ik) en ondertussen probeer ik ook nog mijn weekendrelatie op peil te houden...

Wat jullie nameiljk nog niet wisten, is dat Amsterdam helemaal uit is tegenwoordig. Enschede = hot & happening! Jullie raden het al, ik heb de hoofdstad verruild voor het Oooosten. Ik ben sinds een paar maanden aan het werk als jr brand manager convenience voor Grolsch. Opgegroeid met Amstel, gestudeerd met Bavaria, in Amsterdam Heinekendrinker... Grolsch miste nog in het rijtje! Het is hier erg leuk, ik houd me op dit moment bezig met mooie promoties op blik (houdt de supermarkt in de gaten in week 25!), de Perfect Draft (als je nog een vaderdagcadeautje zoekt...) en innovaties. Toen ik hier net binnenkwam was net het nieuwe groene flesje geintroduceerd en waren er alleen maar feestjes, mooie binnenkomst dus!

Ook Enschede viel me absoluut niet tegen, maar ik heb al wel bedacht dat ik per 1 juli naar Deventer wil verhuizen. Dat is net iets dichterbij Amsterdam, waar mijn grote liefde Jorg nu nog woont en werkt. We hebben het samenwonen een maand uitgeprobeerd, toen ik nog dacht dat ik wel in de Randstad aan het werk zou gaan en dat beviel erg goed. Zodra Jorg een baan heeft gevonden die bereisbaar is vanaf Deventer komt hij ook deze kant op. Ondertussen ben ik nog wel bijna elk weekend in Amsterdam, wat ook zeker zijn voordelen heeft!

De foto's zijn van mijn reis door Azie. Met Takkie losgegaan in Koreaanse kledij. Mooi!

xx Dorien

ps: Als iemand me mee wil helpen met het uitzoeken van de andere 5000 Azieefoto's dan is 'ie welkom...

Geen opmerkingen: