donderdag 10 mei 2007

Bericht van Diënne



Bij deze eindelijk een storietje van mijn kant. Ik vind het namelijk zo leuk om alle verhalen van iedereen te lezen, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Als bijlage ook leuke kiekjes. De ene kiek met Jordy, sinds meer dan vier jaar mijn lief. Met hem heb ik nog een tijd in Groningen samen gewoond en sinds 1 april wonen we in Rotterdam! Wat mij direct bij de vraag brengt wie er van het dispuut nog meer in Rotterdam woont??? Tot nu toe heb ik het ontzettend naar m'n zin hier, helemaal omdat we een heerlijk appartement hebben met tegenover een geweldig leuk eetcafeetje met groot terras, wat wil een mens nog meer? De stad ben ik stukje bij beetje aan het ontdekken, maar zoals een waar geograaf betaamd altijd met de kaart in de aanslag. Dus als jullie langs komen, dan heb ik wel een tourtje bedacht.
De andere kiek is van mezelf: zoals jullie zien hoop ik nog steeds op een carriere als zangeres, al komt dat nog steeds niet echt van de grond, ligt dat misschien aan het feit dat ik geen maat kan houden? Maar niet getreurd, sinds eind april heb ik een superleuke baan bij 4Advies in Amersfoort als junior consultant waar ik het tot nu toe erg naar m'n zin heb. Ik werk op het gebied van huisvestingvraagstukken in de wereld van cultuur, onderwijs en welzijn. Concreet is dat bijvoorbeeld de herontwikkeling van een school tot brede school van de eerste initiatiefase tot en met de oplevering van het gebouw, of alleen een stukje uit dat proces.
Tot drie maanden geleden heb ik twee jaar als assistent bedrijfsleider bij Vero Moda en ONLY in Groningen gewerkt, dit nadat ik afgestudeerd was. Leuk en leerzaam, maar ik ben erg blij dat ik eindelijk een 'echte' baan heb. Maar goed, ik ben ook blij dat ik nu eindelijk wat vaker in het Boa-senioren gebeuren kan inhaken, want R'dam is een stuk dichterbij dan Grunn gelukkig. Dus tot snel!

Veel liefs Diënne

Geen opmerkingen: