woensdag 2 mei 2007

Trotse moeder Monique en baby Tim



Lieve allemaal,


Wat een top-idee van Janet, dan moet je wel een stukje sturen natuurlijk!Tjee, waar zal ik beginnen....Deze boabal woont na jaren Amsterdam inmiddels in Utrecht (Leidsche Rijn, kan niet burgerlijker, haha), samen met Sander en sinds kort ook Tim. Die is namelijk op 2 januari 2007 geboren! Ben natuurlijk een veel te trotse moeder, dus stuur wat foto's mee, kon niet kiezen... Sinds 2 maanden ben ik weer aan het werk bij USG Restart, een re-integratiebedrijf in Amersfoort waar ik inmiddels 2 jaar werk. Super leuk: begeleid mensen die in een re-integratie of outplacementtraject zitten en begeleid mensen op het werk als dat nodig is (jobcoaching). Het leuke vind ik dat ik in contact kom met heel veel verschillende types; van autisten tot moeilijklerenden en van managers tot assistenten. Vier dagen werken en moeder zijn is best wel even wennen, maar ook weer heel erg lekker om met je eigen ding bezig te zijn. Aan het eind van de dag heb ik dan altijd weer heel erg veel zin om mijn mannetje op te halen! Niet meer zwanger zijn vind ik trouwens ook heerlijk, ik zat niet op zo'n hele roze wolk. De wijntjes gaan er inmiddels ook weer aardig in, al beloof ik na drie wijn al rare dingen (ga met mijn broertjes een moon-foto maken voor mijn moeder.......) Vind het best jammer trouwens dat we elkaar zo weinig zien, dus ben helemaal voor een borrel binnenkort!

Wisten jullie trouwens al dat Tanja naar Hamburg is verhuisd?

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en tot snel weer,


liefs, Monique



Geen opmerkingen: