woensdag 2 mei 2007

Update Irene


Tja wat zal ik es over mezelf vertellen wat interessant is...aangezien ik geen wereldreiziger ben geworden, huwelijksaanzoeken heb gehad, in de Playboy heb gestaan, niet getrouwd ben, kind heb gebaard of in mijn buik heb, geen rare scharrels opduik in allerhande kroegen, ineens lesbisch ben geworden....Waar vul ik mijn leven dan mee...??? Werk, vriend(en) en sporten!! Wat???

Werk: Ik werk alweer een aantal jaren bij Deloitte, eerst als recruiter en nu sinds een drietal weken als HR adviseur! Een hele verandering aangezien ik nu niet meer aan de voordeur sta te werven en selecteren maar ' binnen' de praktijk adviseer over allerhande personele zaken. Leuk zo'n verandering en nieuwe dingen leren!

Vriend(en): In 2004 heb ik Michiel op een dronken avondje in Cafe Nol opgescharreld (of hij mij??) en de scharrel werd vriend en de vriend werd huisgenoot....na negen maanden met eigen blote handen klussen aan ons huisje wonen we nu alweer ruim een jaar bij het Hilton om de hoek. Mijn JC Roze Lok en de Boa lichtingen (+/-) '95/'96 'en mijn Nieuwstad-huisgenootjes zie ik nog veel! Tot mijn vrienden reken ik ook even voor het gemak mijn familie en die is een jaar geleden uitgebreid met mijn neefje Pelle! Ik ben echt zooo verliefd op dat mannetje (vandaar de foto)...tja hij weet wel een zwengel te geven aan die eierstokken....:-)!

Sporten: Nog steeds vind ik het leuk om me helemaal in het zweet te springen in de sportschool tijdens de aerobicslesjes en daarnaast ben ik vorig jaar begonnen met tennis bij DDV. Momenteel ben ik ook in training voor de Berliner marathon; en krijg ik zeilles van de vader van Michiel...dus het houdt me van de straat!

Dit was even een update van mijn leventje, ik hoop zo op de hoogte te komen van alle Boaballen leventjes en hoop iedereen binnenkort weer es live te zien!

Liefs irene

Geen opmerkingen: